Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 4 kwietnia 2014

Wiosenne planowanie

ULIETTA_SIGGIE

Co roku o tej porze zaczynam szykować się do kolejnego sezonu. Zaczyna się planowanie. Łatwiej mi się pracuje kiedy mam wszystko rozpisane punkt po punkcie. Weszło mi to w nawyk i właściwie każdy dzień zaczynam z listą rzeczy do zrobienia. W tym roku słońce dodało mi energii, która przekuła się na wyjątkowo długą listę "sezonową". Zobaczymy ile z punktów uda się zrealizować :)


Wiosną zazwyczaj mam fazę na jasne kolory z dodatkiem intensywnych akcentów. Dlatego już wcześniej przejrzałam sklepowe półki w poszukiwaniu jasnych papierów. Udało mi się znaleźć białą, zeszytową bazę od Teresy Collins. Bardzo lubię papiery tej firmy, bo są grube i mają delikatną fakturę podobną do papieru do akwareli. Ucieszyłam się z tego "znaleziska", biała baza to jest to :) 


Dodałam trochę pasteli z 7 Dots Studio i szarości z boskiej kolekcji Black&White firmy Glitz. Lubię takie kolekcje, które po dodaniu kolorów zupełnie zmieniają swój charakter.


A Wy, macie jakieś ciekawe plany tej wiosny?
Pozdrawiam
Ulietta

A tutaj materiały - szukajcie w sklepie scrapki.pl :)

1 komentarz:

Moje Wytwory pisze...

bardzo fajnie połączone różne papiery i kolory

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)