Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 20 marca 2014

Tydzień Inspiracji - KOBIETA - odsłona 6

ULIETTA_SIGGIE

Jedną z najważniejszych kobiet w moim życiu jest moja babcia. To ona wprowadziła mnie w świat kobiecych tajemnic. Dostałam od niej pierwszy krem do rąk, który zresztą podjadałam, bo był cytrynowy i moja wyobraźnia odpływała, gdzieś w kierunku kremu tortowego. To babcia nauczyła mnie gotować zupy, które są dzisiaj najważniejszym punktem w naszym domowym jadłospisie. Nauczyła mnie tez kilku rzeczy mniej przystających damie, jak np. śpiewanie rubasznych piosenek, ale tego lepiej nie będę przytaczać...


Kocham moją babcię bardzo mocno i jeszcze powiem Wam, że ona jest królową, taką prawdziwą! Ma na nazwisko "Król" i zawsze jak dzwoni przedstawia się jako "babcia królowa" :) Jej ulubionym kolorem jest czerwony, stąd wybór papieru bazowego. To nowość na półkach naszego sklepu - kolekcja "Black&White" firmy Glitz. Spójrzcie na nią koniecznie, można w niej znaleźć proste papiery bazowe, ale też bardzo ciekawe dodatki.


Bardzo spodobały mi się kolorowe kamyczki - rhinestones z tej samej kolekcji. Są fajnie ociosane, przez co bardzo ładnie odbijają światło, co daje ciekawy efekt.


I to chyba tyle o kobiecie mojego życia ;)
Buziaki
Ulietta

A tutaj moje materiały:
Fantastyczna jest ta różnorodność naszych i Waszych kobiecych inspiracji :) Czekamy na Wasze prace jeszcze do niedzieli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)