Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 7 marca 2014

Country life z mini kursikiem

ULIETTA_SIGGIE

Bardzo lubię wiejskie życie, szczególnie to podwórkowe. Ogródek to bardzo wciągający temat, ale dziś chcę Wam zdradzić, że polubiłam też część związaną z pracami w polu. Tak, tak, mam swój udział przy wykopkach i sianowaniu. Ostatnio dorobiłam się nawet własnego traktora. Co prawda na getrach, ale od czegoś trzeba zacząć ;).


W trakcie dłubania tego scrapa odkryłam, że... nie mam w swojej kolekcji alfabetów takiego, który będzie pasował do tej pracy! Postanowiłam wykorzystać inny sposób na zrobienie tytułu - wyszywanie. Tak wyglądało to krok po kroku:


Najpierw napisałam tytuł ołówkiem.


Zrobiłam dziurki i wytarłam ołówek gumką.


Po czym zabrałam się za wyszywanie.


Do wyszywania użyłam igły z dużym oczkiem i sznurka MME z kolekcji Follow Your Heart, ale równie dobrze możecie użyć innego sznureczka, muliny, wełny itp. Jest to w miarę łatwe, trzeba tylko zrobić dziurki w odległości przynajmniej 5 mm od siebie, żeby nie przerwać papieru. Możecie też wykorzystać do szycia na papierze gotowe szablony - w naszym sklepie znajdziecie takie z literami i fajnymi obrazkami - zajrzyjcie tutaj :)

Podoba Wam się efekt? Ja jestem zadowolona :)
Ulietta (która w przyszłości może zostanie rolnikiem)

A poniżej lista materiałów:

4 komentarze:

wiola_c pisze...

Ale fajny sposób na napisy!!! na pewno skorzystam, dziękuję :)

kajmaniaczka pisze...

rewelacyjnie to wygląda!

ulietta pisze...

Dzięki dziewczyny! Cieszę się, że pomysł się podoba :)

Anonimowy pisze...

Świetny pomysł i wykonanie!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)