Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 19 lutego 2014

Tydzień Inspiracji - MUZYKA - odsłona 5

ULIETTA_SIGGIE

Muzyka towarzyszy mi codziennie. Słucham dużo, trochę podśpiewuję pod nosem, czasem wykonam obrót i zamacham nogą w rytm. Muzyka wpływa na mój nastrój i często mnie inspiruje. Wykonałam kilka prób nauki gry na różnych instrumentach, nie zaiskrzyło na dłużej, więc zostałam przy słuchaniu. Trochę ponad rok temu spełniliśmy z małżonkiem swoje marzenie i kupiliśmy gramofon. Z winylami zaiskrzyło od pierwszego wejrzenia i trzyma mocno do dziś.


Jako bazy użyłam papieru z kolekcji "Yes please" Amy Tangerine. Przyglądajcie się tylnym stronom papierów - ta genialna szarość na pierwszy rzut oka kompletnie ginie w tej kolekcji w natłoku kolorów. Na scrapie znalazły się zimowe kolekcje, ale w trochę innej odsłonie. Użyłam między innymi papieru Bazzil Basics z kolekcji "Nordic Pines" (fragmenty linijek w podziałką) i naklejek Studio Calico.


Na pewno zauważyliście nową scrapową modę na malowanie napisów pędzlem. Skusiłam się i ja. Użyłam mgiełki Mister Huey's i cienkiego pędzelka. Na oddzielnej kartce przeprowadziłam kilkanaście prób, w końcu udało mi się uzyskać w miarę satysfakcjonujący efekt, który wykorzystałam jako tytuł na scrapie.


Teraz Wasza kolej. Przelejcie swoją miłość do muzyki na scrapowe papiery i koniecznie podzielcie się z nami efektem!

Na na na, la la la!
Ulietta

A tutaj lista użytych materiałów:

Cieszymy się, że słowo MUZYKA jest także dla Was wspaniałą inspiracją :) Czekamy na Wasze prace do 23 lutego do północy. Zwycięzcę wyzwania wybierze nasz Design Team, a dwie osoby wylosowane przez random otrzymają od nas nagrody-niespodzianki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)