Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 11 stycznia 2014

Happy 2014


Od kilku lat mój pierwszy styczniowy scrap nawiązuje do zaczynającego się nowego roku. Zmieniająca się data w kalendarzu niby nie jest niczym szczególnym, a jednak kolejny rok zaczynam z nowymi celami, marzeniami i nadziejami. Udziela mi się atmosfera i robię podsumowanie kończącego się roku, snuję plany na kolejny.


Do zrobienia dzisiejszego scrapa wykorzystałam kolekcje October Afternoon "Silent Night", dodatki Glitz z kolekcji "Wild and free" oraz papiery "Czułe słówka" Galerii Papieru. Użyłam też alfabetu firmy Kaisercraft.

Papier bazowy pochodzi z jednej ze starszych kolekcji Studio Calico "Autumn Press". Z tej samej kolekcji są naklejki motylki, które pomalowałam... złotym lakierem do paznokci. Miętowe dni tygodnia to rubonsy z kolekcji "Countryside". W starszych kolekcjach można znaleźć niejedną perełkę i to teraz właśnie za niewiarygodnie niską cenę :) Koniecznie przeszukajcie półki z przecenami!


Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i super wciągających wyzwań w 2014 roku!
Ulietta

A oto lista materiałów:

1 komentarz:

Nowalinka pisze...

Świetny :) Podoba mi się fotka na scrapie i to odliczanie, genialne :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)