Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 8 grudnia 2013

Grudniowa "przypominajka"


Mam w domu kilka korkowych tablic, na których przypinam ważne i ważniejsze karteczki, obrazki i zdjęcia. Nad biurkiem wisi tablica z inspiracjami, w kuchni z przepisami i listą zakupów. To właśnie tablica korkowa była inspiracją do powstania tego scrapa.


Z zimowych kolekcji, które można znaleźć na półkach sklepu, bardzo przypadła mi do gustu "Nordic Pines" Bazzil Basics. Podobają mi się jej kolory i małe dekoracyjne elementy, które można wycinać z dużych papierów.


Wykorzystałam karty do journalingu SODAlicious. Użyłam też świątecznej naklejki z choineczką Studio Calico oraz pina z kokardką October Afternoon. Moim zdaniem, takie właśnie malutkie detale tworzą klimat pracy.


Przesyłam Wam zimowe pozdrowienia,
Ulietta

A tu lista użytych materiałów:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)