Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 9 listopada 2013

Tydzień Inspiracji - Jesień - odsłona 3


Uwielbiam jesień za kolory, długie wieczory i urodzaj owocowy. O tej porze roku zamieniam się w zbieracza. Zbieram jabłka, gruszki, śliwki, winogrona, dynie, grzyby, kasztany, żołędzie, jarzębinę i dziką różę. Pakuję do słoików co się da, a to co jest niejadalne przerabiam na naturalne dekoracje. W moim rankingu ulubionych pór roku szczyt podium należy do jesieni i wiosny.


W związku z jesiennym szaleństwem, kiedy dotarła do mnie ostatnia scrapkowa paczka, nie wiedziałam za co się łapać. Zaczęłam od kolekcji "Reflections Fall" firmy Echo Park Paper. Na początek wybrałam papier bazowy oraz arkusz alfabetów i naklejek. Potem pociachałam papier w trójkąciki z kolekcji "Family Traditions" Webster's Pages, z którego zrobiłam girlandę. Nie mogło też zabraknąć mojego ulubionego ostatnio chevronowego płótna Primy i papieru imitującego korę z nowej odsłony kolekcji "Base Coat".


Jednym z moich ulubionych momentów podczas powstawania scrapa jest dodawanie małych "piputków". Ty razem wybór padł na ćwieki listki Creative Impressions i tyciutkie guziki Dress It Up. Są przeurocze! Zwróćcie też uwagę, jak fajnie pasuje tutaj płócienny mini-tag Maya Road :)


Wspaniale ciacha się te jesienne kolekcje!
Ulietta

A oto lista materiałów:

Macie ochotę dołączyć do naszej zabawy? Czekamy na Wasze prace i czekają wspaniałe jesienne zestawy produktów ze sklepu :) Poniżej możliwość wklejenia linka przez inlinkz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)