Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 19 listopada 2013

Getting ready for winter


Jak mija wam jesień? U mnie w znacznej części przebiega pod znakiem przygotowań do zimy, które postanowiłam na bieżąco dokumentować. Przy okazji robienia kolejnego scrapa zaczęłam zimowe odliczanie.


Alfabety zazwyczaj są w zestawie z cyframi. Jakoś nie za często ich używam, więc mam całe komplety kolorowych liczb. Postanowiłam zająć się tymi zapasami i stąd właśnie wziął się pomysł na tego scrapa. Wydaje mi się, że cyfry jako dodatek wyglądają całkiem sympatycznie.


W jesiennych materiałach w scrapkowym sklepie znajdziecie maskę firmy Delta Creative. Ma 4 różne wzory liści, a do tego jest w bardzo przystępnej cenie. Wykorzystałam ją przy robieniu tła na papierze "Shabby Chic" z trzeciej odsłony kolekcji "Base Coat". Świetnie sprawdziła się z pastą strukturalną.


Inspirującej końcówki jesieni!
Ulietta

A tu lista materiałów ze sklepu scrapki.pl:


Kochani!
Przy tej okazji bardzo Was przepraszam za opóźnienie w podaniu wyników listopadowego Tygodnia Inspiracji. Nagła choroba mojej Mamy wybiła mnie zupełnie z rytmu scrapkowych wydarzeń :( Już jutro wyniki zostaną opublikowane.
Pozdrawiam serdecznie
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)