Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 15 marca 2013

Zabawa w liftowanie - marzec 2013

Witam serdecznie,
jak ten czas leci, dopiero co zaczynał się marzec, a już mamy 15 i oczywiście tradycyjnie czas na zabawę w liftowanie. W tym miesiącu autorką liftowanej pracy jest Betik - poniżej jej piękny wiosenny tag:



A oto lifty naszego zespołu:

Anai

Czekoczyna


Encza

Lejdi

Zielonooka

Gościnna Projektantka -Wiosanka

Ech, zapachniało wiosną, co? Ciekawa jestem, o czym będą Wasze tagi :) Poniżej już otwarta kolekcja do wklejania linków - czekamy na Wasze prace do 25 marca do północy - wyniki zabawy i ogłoszenie zwycięskiej pracy, czyli naszej kolejnej Gościnnej Projektantki już 1 kwietnia (i nie będzie to Prima Aprilis! ;)) 
A już jutro na naszym blogu... hmm, może się domyślacie? Zapraszam, bądźcie z nami :)
Marta i DT Scrapki.pl

7 komentarzy:

K.C. pisze...

Prześliczne tagi!

joyanna pisze...

Piękne prace, najbardziej zaurczyła mnie praca Zielonookiej

BETIK pisze...

Dziękuję za tyle cudownych kreacji:* Teraz wiosna to już na pewno musi przyjść:))

Mariusz Gierszewski pisze...

Piękne prace, świetny tag do zliftowania. Czy można wykonać kartkę czy tylko tag? czy ilość prac jest ograniczona? Bo za wiele pomysłów w głowie się nazbierało :-) Pozdrawiam

Jadwiga pisze...

Fantastyczne tagi- zainspirowały mnie do podjęcia zadania :) Pozdrawiam

Kasia Udalska pisze...

Przepiękne prace, bardzo natychające ;-) Dołączyłam do zabawy, choć moja interpretacja pospacerowała w dość odległe tereny... Mam nadzieję, że to mnie nie dyskwalifikuje :)

rosse5 pisze...

Piękne prace! Ja również dorzucam swoją cegiełkę:)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)